Sportclub Monster speelt een verdienstelijke oefenwedstrijd.

29 augustus 2021 18:45

Zaterdag j.l. werd er door Sportclub Monster 1 een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld.
In een zonovergoten sportpark Polanen speelde Sportclub Monster vriendschappelijk tegen het hoger geklasseerde Berkel.

Van het klasse verschil was niet veel te merken, hetgeen te danken was aan de soms fanatieke "gevechten" om de bal. Dit mondde dan ook uit in de 1-0 voorsprong. Monster bleef fanatiek, hetgeen soms uitmondde in valpartijen en vrije schoppen.
Na verloop van tijd volgde de 1-1 uit een vrije kop kans van Berkel. De gedrevenheid van Monster zorgde er echter voor dat dit ook de eindstand werd. Dat belooft wat voor het verdere seizoen.
Kijk hier maar eens voor de foto's van de doelpunten.