Kom kennismaken met voetballen bij Sportclub Monster.

3 september 2021 9:15

Een nieuwe Frenkie de Jong of Lieke Martens kun je niet vroeg genoeg opsporen. Plus: lekker bezig zijn met een bal is gewoon leuk! Laat je kleine er spelenderwijs kennis mee maken!

Wordt jouw kind in het seizoen 2021/2022 5 jaar? Kom eens kennismaken met het geweldige voetbalspel. Kinderen vanaf 4 t/m 6 jaar zijn van harte welkom. Kinderen zullen worden ingedeeld op leeftijd, ook rekening houdend met biologische leeftijd.

Elke woensdag vanaf 8 september is er van 17:00 tot 18:00 uur een training. Plezier, samen spelen, lekker buiten en bezig zijn met de bal dat is waar het in eerste instantie om draait.

Doen we dan maar wat?
Nee, zeker niet. Bij Sportclub Monster hebben we de overtuiging dat zodra kinderen naar het basisonderwijs gaan, wij ze ook iets kunnen leren van het mooie voetbalspelletje. Alles in spelvorm uiteraard. Een gemotiveerd kader met ervaren voetbaltrainers kan deze talentjes heel veel bijbrengen.

Wat heeft uw kind nodig?
Sportkleding en voetbalschoenen. Een dosis enthousiasme van de ouders is zeer welkom!
Let op, aanmoedigen mag en is leuk en goed voor je kind, maar aanwijzingen over het spel laten we aan de trainers.

Heb jij oudere broers, zussen, neven, nichten, buurjongens, buurmeisjes of klasgenootjes die ouder zijn? Neem ze mee naar ons sportpark. Voor iedereen is plaats binnen onze club om eens met voetballen kennis te maken. De leeftijd maakt niets uit.

Wie zien wij in het seizoen 2021/2022 op sportpark Polanen? De trainers zullen er klaar voor zijn!

It’s to make some new friends, football friends!

nieuwe-leden.jpg