Sportclub Monster wint bekerwedstrijd van VFC.

4 september 2021 18:30

Op een zonovergoten sportpark Polanen speelde Sportclub Monster een KNVB bekerwedstrijd tegen VFC. In het eerste kwartier was Monster duidelijk sterker hetgeen uitmondde in de 1-0.

Na verloop van tijd werd het spel over en weer wat rommeliger, gepaard gaande met veel balverlies. De verdediging stond echter als een "huis" zodat niemand er langs kwam. Bij een gevaarlijke aanval van VFC schoot onze eigen verdediging nog op de lat, maar hield het doel schoon. Pffffft.....

Langzaam vonden onze aanvallers het doel weer en in de laatste minuut viel de 2e treffer.

Kijk hier maar eens voor een impressie met alle doelpunten.