Ton Vollebregt ontvangt koninklijke onderscheiding!

26 april 2022 14:30

Het heeft Zijne Majesteit de Koning vandaag behaagd aan de heer A.A.M. Vollebregt geboren 11 mei 1952, een Koninklijke onderscheiding uit te reiken.

Dat waren de plechtige woorden die de burgemeester Arends van Westland vanmorgen uitsprak richting onze wedstrijdsecretaris Ton.

Ton ontving het lintje uit handen van de burgmeester, die hem terecht roemde voor al zijn belangeloze betrokkenheid aan de voetbalsport van de gemeente Monster.

Meer dan 45 jaar is hij onze wedstrijdsecretaris, maar hij was ook mede-oprichter en bestuurslid van zowel de zaalvoetbalvereniging Doeltreffend, als de stichting Polanen. Hij is meer dan 60 jaar lid van onze club en coördinator voor de scheidsrechters en contactpersoon voor de KNVB.

Daarnaast voert Ton de ledenadministratie en doet hij nog vele andere dingen voor de club, te veel zelfs om allemaal op noemen.

Wij zijn als bestuur ontzettend trots op Ton, die zeer terecht deze Koninklijke onderscheiding vandaag heeft mogen ontvangen!! Wij nodigen de leden graag uit vanmiddag tussen 16.00 en 18.00 uur het glas te heffen en Ton en zijn echtgenote Ans te komen feliciteren in de kantine van ons sportpark!

Bestuur Sportclub Monster