JLM sponsor van de maand

16 mei 2022 22:30

JLM-taxi is sponsor van de maand. Dat verdienen ze ook wel een beetje na de langdurige corona periode. JLM taxi’s zie je op weg naar de luchthaven, in de zorg en als je ze zelf bestelt na een feestelijke derde helft, dat laatste is natuurlijk hartstikke verstandig.

Op ons park hangt hun telefoonnummer op de borden op het hoofdveld en langs de Haagweg. Tussen Sportclub Monster en JLM bestaan historische banden, de opa van de huidige meewerkende directeur floot jaren geleden wedstrijden, was leider en meer. Opa Groenewald kwam echter nooit met de taxi dat laat hij over aan zijn nazaten. Andere tijden hè.

Kijk hier naar hun website