Yvonne Warners en Jos Barendse benoemd tot lid van verdienste

6 november 2022 14:30

Op de algemene ledenvergadering van vrijdag jl. zijn Yvonne Warners en Jos Barendse benoemd tot lid van verdienste van Sportclub Monster.

Yvonne heeft zich vele jaren bezig gehouden met het uitleveren en innemen van kleding, is vanaf het allereerste begin beheerder van de fanshop en  omroepster van dienst als het 1e elftal thuis speelt.
Zonder Yvonne hadden onze voetballende leden er niet zo netjes bijgelopen als dat nu het geval is.

yvonne.jpg

Jos is als penningmeester van de club en er (mede) verantwoordelijk voor dat de club op financieel gebied zo goed draait. Jos heeft besloten een stapje terug te gaan doen maar blijft gelukkig minimaal nog een jaar actief in het bestuur om de nieuwe penningmeester te ondersteunen
Het motto van Jos is simpel maar effectief: geen euro uitgeven, die je niet hebt en reserveren voor barre tijden.
jos.jpg

Jos en Yvonne, jullie zijn gelukkig nog niet weg bij onze club.
Namens het bestuur en alle leden willen ik jullie ontzettend bedanken voor jullie jarenlange inzet.

Wim Zuijderwijk
Secretaris Sportclub Monster