Lief & Leed update.

10 november 2022 15:30

Waar de focus van voetbalminnend Nederland verschuift richting het WK in Oranje hebben we binnen onze eigen vereniging ook te maken met Lief en Leed. Zo heeft Cor een bos bloemen ontvangen omdat hij al 60 jaar getrouwd. Minder leuk nieuws kwam er ook vanuit Aron & Dylan, maar we hopen jullie snel weer op het veld te mogen zien.

Daarnaast is het ook leuk om te vermelden dat Coos Storm opa is geworden van Lynn. Wellicht gaat Lynn later net als der moeder de voetbalschoenen ombinden op Sportpark Polanen.