Koppert Cress en Sportclub Monster verlengen samenwerking

21 november 2022 15:15

De al jarenlange samenwerking tussen Sportclub Monster en Koppert Cress is afgelopen vrijdag weer verlengd. Een afvaardiging van het bestuur, de sponsorcommissie en vrijwilligers waren vorige week bij Koppert Cress op bezoek en genoten van een rondleiding door dit prachtige innovatieve bedrijf en werden ook de bijzondere nieuwe cressen geproefd.

´Er werken al jarenlang meerdere spelers en leden van Sportclub Monster bij ons. Zo zijn we al vroeg in contact met elkaar gekomen. Sportclub Monster heeft een bijzonder plekje in ons tuindershart´, aldus Stijn Baan van Koppert Cress. Sportclub Monster is dan ook erg content dat de samenwerking, zeker na de coronacrisis, met zo'n groot regionaal bedrijf blijft voortbestaan.

Net als de club is Koppert Cress altijd zoekende naar nieuwe talenten. Met Sportclub Monster is afgesproken dat elk aangebracht (jeugd)lid die bij Koppert Cress gaat werken een extra bijdrage zal worden gesponsord. Zoek je als scholier of student nog een leuke baan bij een prachtig Westlands bedrijf? Dan raden wij zeker dit gezonde bedrijf aan.

koppert1.jpeg    koppert3.jpeg

koppert2.jpeg