Quality Pack shirtsponsor JO9-3.

28 november 2022 17:15

Nadat hij gehuldigd was voor zijn 25-jarig lidmaatschap bij Sportclub Monster en voorgangers, heeft Marnix vd Caay een contract getekend namens Quality Pack voor shirtsponsorschap, Business Club en een reclame bord bij Sportclub Monster.

Marnix is zelf wel gestopt met voetballen na onder meer een jarenlange carrière in ons eerste elftal. Maar ja voetballen laten is wel een dingetje: op het trainingsveld is hij nog regelmatig te vinden zowel om zelf de conditie te behouden als om het team van zijn zoontje.

Het bedrijf Quality Pack vind je op www.qualitypack.nl en in Maassluis en zoals de naam al suggereert pakt men daar op basis van kwaliteit in. Kartonnen dozen, houten kratten, trays, schalen, folies etc zijn de sleutelwoorden in hun in-Pack strategie.

Wij wensen ons en Marnix nog een nieuwe periode van 25 jaar toe.

2-QualityPack.jpg
1-QualityPack.jpg