NXXT en De Slimmerick nieuwe bordsponsors.

11 december 2022 15:15

Naast de drie punten tegen Verburch is Sportclub Monster ook weer 2 bordsponsors en Heeren van Polanen in de Business Club rijker. De heren Sjaak van Lent en Sven Braber tekenden namens respectievelijk Autorijschool NXXT en De Slimmerick het contract.

In een sfeervolle bestuurskamer werden de nieuwe sponsors in een korte toespraak welkom geheten door voorzitter Ronald Barendse. Snel werd een fotoplek gerealiseerd. Namens de sponsorcommissie verzorgde Mike Maat de ondertekening. In de wandelgangen was achteraf te beluisteren dat onze nieuwe sponsors uitermate content waren met sfeer, ontvangst en  presentatie bij onze club. Dus als je wilt goed wilt leren autorijden: NXXT. En wil je een gezellig Hapje en Drankje: De Slimmerick. Autorijden en drank gaat natuurlijk niet samen, net zo goed niet als veel drank en gezelligheid. Dat leggen beide heren je wel uit, in een toepasselijk Praatje.

afbeelding_2022-12-11_160302552.png