Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Persbericht SC Monster.

27 december 2022 13:45

Nadat Marco Meijer heeft aangegeven zijn functie als hoofdtrainer bij SC Monster aan het einde van het seizoen te zullen beëindigen heeft de TC, en afvaardiging van het bestuur diverse gesprekken gevoerd met Marc Dijkhuizen ten aanzien van zijn ambitie om het hoofdtrainerschap op zich te gaan nemen.

Hierbij is tevens de spelersgroep geraadpleegd.
Het eerste elftal van Sportclub Monster zal hierom komend seizoen onder leiding komen te staan van Marc Dijkhuizen. Met Marc is in goed wederzijds overleg overeengekomen dat hij volgend jaar het eerste team van Sportclub Monster als hoofdtrainer zal begeleiden.
De Technische Commissie en het bestuur van Sportclub Monster zijn zeer content met deze ontwikkeling, en verwachten hiermee het eerste elftal in zowel team technisch als individuele ontwikkeling van onze jonge potentiële talentvolle selectie een positieve impuls te kunnen geven.
In goed overleg met het bestuur en TC zijn de ambities welke gerelateerd zijn aan onze geweldige club-cultuur, en de daarbij behorende doelstellingen met elkaar besproken en vastgelegd.
Het bestuur, TC en spelersraad van Sportclub Monster hebben alle vertrouwen in de persoonlijkheid en capaciteiten van Marc, zijn blij met zijn komst als nieuwe hoofdtrainer, en wensen hem een succesvol en plezierige tijd toe binnen onze club.

Namens het bestuur en Technische Commissie van Sportclub Monster.

Marc_Dijkhuizen_Ass._trainer.jpg

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!