Selectie op trainings kamp in Benidorm

6 januari 2023 15:15

De selectie van Sportclub-Monster is op trainingskamp in Benidorm ze hebben wat foto's van dit gebeuren gestuurd om ons te laten zien.

Verslag trainingskamp Sportclub Monster Benidorm 2023

Dag 1 en 2

Na voor de meesten een korte nacht vertrok de bus om 3 uur in de ochtend om 23 man van de selectie af te leveren op Schiphol. Na aankomst op de luchthaven bleek vluchtnummer HV 6143 op tijd te gaan vertrekken richting het zonnige Alicante. De vlucht ging voortvarend en omdat niet alle plaatsen bezet waren kon Ruben z’n lange benen met gemak kwijt en ook Keke had de ruimte om z’n opspelende darmen te ontluchten. Aangekomen  op de luchthaven was er even een misverstand met de buschauffeur die ons naar het altijd gezellige Benidorm zou brengen. Maar na wat tijd en flink opgestookte bus waren we toch snel in het hotel. Daar aangekomen stond er na het inchecken een uitgebreide lunch klaar om de inmiddels lege magen te vullen. De eerste middag is de buurt verkend en heeft de groep een strandloop gedaan. De snelste was Bink met kort daarop Ruben en Chiel. Ook grensrechter Kenly heeft de strandloop gedaan maar besloot de terugweg over de boulevard te lopen. Dat bleek een goede zet want onderweg passeerde hij een leuk tentje met een DJ waar we die middag met een drankje hebben afgesloten. Na het diner in het hotel hebben we met z’n allen de wedstrijd Manchester City – Chelsea gekeken.

De 2e dag is er uitgebreid getraind op het complex van Benidorm Foietes. De spelers die dachten een relaxt trainingskamp te hebben werden verrast door een zwaar schema die hoofdtrainer Marco had opgesteld. Na 1,5 uur trainen werd er afgesloten met partij vorm en als toeschouwers wat licht geblesseerden en lokale voetbalkenners die hadden opgevangen dat de selectie van Sportclub Monster op hun complex zouden trainen. De geblesseerden hadden daarvoor aangepast getraind onder leiding van Stan (Frans). Terug in het hotel waren we nog juist op tijd om de lunch te nuttigen. De rest van de middag was ieder vrij om te doen waar zij zin in hadden maar uiteindelijk bleek iedereen de tent met DJ gevonden te hebben waar gezellig een drankje is genuttigd en een kaartje is gelegd. Na het diner stond er een voetbalquiz op het programma met maar liefst 3 ronden gemaakt door good old Mike Groenewegen waarvoor dank. Laat in de avond waren we daar klaar mee en zat de eerste helft van het trainingskamp er op.

Later het verslag van dag 3 en 4 van het trainingskamp.

Staf eerste selectie

Klik hier voor de foto's

6fb11b39-b068-4b67-bd1d-91a28760aaef.JPG