De vrienden van Sportclub Monster.

24 januari 2023 21:15

We zijn alweer bijna een maandje in het nieuwe jaar, een mooi moment om uzelf eens de vraag te stellen: “Hoe is het met mijn goede voornemens deze dagen?”

Volgens de meeste wetenschappers is daar om deze tijd in  januari minder van uitgekomen dan door u gedacht en verwacht op de eerste dag van 2023.
Andere wetenschappers geven aan dat als je iets samen doet, bijvoorbeeld met vrienden dat succes in voornemens beter wordt.
Laat nu Sportclub Monster een grote vriendengroep hebben. Gouden, Zilveren en Bronzen vrienden. Je meldt je aan bij de vrienden groep, je ontvangt een factuur, geen contract, want vrienden kunnen komen en gaan. Dat hoef je niet uit te leggen.
Alle vrienden zijn ons evenveel waard, u beslist zelf wat u Sportclub Monster wil geven.
Een voorbeeld: stel u wilde stoppen met roken ter wille van de gezondheid. Dan bespaart u tevens op uw budget. Doordat u lid wordt van de Vrienden van Sportclub Monster (Goud €250, Zilver €100 of Brons €50 per jaar) verkleint u uw rookbudget. U rookt dus minder of helemaal niet meer. De Vrienden helpen dus echt met het realiseren van uw voornemen en u bent trots op uzelf en wij op u. Voor meer informatie en aanmelden [email protected] of Theo Boelens 06-40731563
Als u bij het betreden van ons mooi sportpark naar links kijkt ziet u een herinnering.
vrienden.PNG