Presentatie "Businessclub 'De Heeren van Polanen"

28 maart 2023 20:45

Bron: Pressmailing. https://news.pressmailings.com/marlisupport/terugblik-karten-op-de-grootste-indoorkartbaan-van-europa
Het was wederom een mooie editie! We kijken met veel plezier terug op het race event van het jaar bij Van der Ende Racing in Poeldijk. En wat een opkomst, veel BC-leden en nieuwe gezichten waren hierbij aanwezig!
Na diverse heats met als grote winnaar 'Robin Lange' genoten we van een hapje & drankje.

IIMG_5794.jpg   IMG_5805.jpg  IMG_5808.jpg
Aansluitend heeft Marvin Koot namens de Businessclub een korte presentatie gegeven over de stand van zaken. De avond werd lachend afgesloten met cabaretier Tim Hartog. De Rotterdammer wist de groep goed te vermaken :-)

We houden jullie op de hoogte over de ontwikkelingen binnen de Businessclub en we kijken uit naar een volgend uitje!

Met vriendelijke groet,
Businessclub 'De Heeren van Polanen'