Voortzetting trainers SC Monster 3.

28 april 2023 23:00

Namens het bestuur, de Technische Commissie, en spelersgroep zijn we verheugd te kunnen melden dat we in goed en plezierig wederzijds overleg met Edwin Nolten en Patrick Olsthoorn overeenstemming hebben bereikt dat zij ook het volgend seizoen 2023-2024 als trainers van het zo belangrijke 3e selectieteam van SC Monster verbonden te blijven.

Edwin en Patrick zijn beiden welbekende club iconen welke op unieke en ludieke wijze d.m.v. verbindende onderlinge samenwerking met spelers en begeleidingsstaf het maximale rendement uit ons jonge en talentvolle 3e selectie team naar boven weten te halen, en daarmee een forse steen bij weten te dragen aan onder meer de borging van toekomstig talentvolle aanwas voor ons eerste selectieteam te kunnen realiseren.

Tevens dragen zij op een fijne en natuurlijke wijze bij aan de soepele overgang tussen JO19 jeugdspelers in de overstap naar de seniorenselectie. Een geweldige ontwikkeling met toekomstvisie waarbij onze jeugd een vanzelfsprekende overgang kunnen maken naar de senioren, Daarmee de borging dat ons doel bereikt wordt om zoveel mogelijk eigen jeugd van onze club zullen blijven uitkomen voor onze eigen mooie vereniging.

Daarnaast draait het 3e selectie team prestatief prima mee in een uitdagend competitie niveau. Een waarlijk knappe prestatie van deze spelersgroep en begeleiding staf als geheel!  Dit wordt met name bereikt door het creëren van een sportieve omgeving en goeie onderlinge sfeer, mede als gevolg van forse inzet, expertise en inbreng van Edwin en Patrick.

Het tekent opnieuw, naast de sportieve ambities, tevens de plezierige werksfeer en cultuur binnen Sportclub Monster. Daar waar we als club identiteit zoveel als mogelijk in willen blijven investeren. Sportclub Monster wil onafgebroken een vereniging zijn en blijven welke club breed voor iedere speler het aanvoelt als sportief, vertrouwd en plezierig, op ieders individueel niveau.

Vanuit de club zijn we Edwin en Patrick enorm erkentelijk voor hun inzet en betrokkenheid, en zijn we blij dat zij ook volgend jaar voor SC Monster 3 als trainers verbonden blijven.

We wensen hen een succesvolle voorzetting, en samen met het 3e selectieteam een plezierige en fijne tijd toe in het aankomende seizoen.

Technische Commissie en bestuur van Sportclub Monster.

Edwin_Nolten_Ass_Trainer_SCM_1.jpgPatrick_Olsthoorn_ass_trainer_SCM2.jpg