2-Daagse Voetbalclinic SC Monster

1 mei 2023 16:15

Afgelopen maandag moesten de puntjes op de "i" worden gezet om de 2 daagse voetbalclinic weer tot een succes te brengen. Elke editie is het weer spannend wat het weerbericht gaat doen. Maandag was het weer dramatisch, maar tijdens de clinic was het weer twee dagen prachtig! Twee heerlijke dagen met een volle lijst aanmeldingen. Voor het eerst moest er een programma komen voor een helemaal volle deelnemerslijst, super gaaf!

We hebben tijdens de clinicdagen geleerd van verschillende techniektrainingen, speelse voetbalvormen en dit werd allemaal toegepast in een Champions League toernooi. Dit werd allemaal met een volle 100 procent inzet gespeeld met in de verte die geweldige bekers van BuurmanSportprijzen die aan het einde van de clinic gewonnen konden worden. Hiervoor is natuurlijk veel energie nodig en niet onbelangrijk is het om deze ook weer aan te vullen. De Jumbo uit Monster kon hiervoor heerlijke producten leveren om deze benodigdheden aan te vullen.

Deze twee dagen konden nooit zo'n succes worden zonder alle trainers, hulptrainers, hulpouders en Coos voor de catering en natuurlijk alle andere vrijwilligers die op de achtergrond werkzaam zijn. Bedankt hiervoor! Als kers op taart heeft onze Frans de Jong naast al zijn verzorgingstechnieken ook een talent voor foto's maken.

Kijk hier voor de foto's