Welkom Youri Riepe

15 mei 2023 17:30

We zijn bij Sportclub Monster erg blij dat Youri de overstap gaat maken naar de club in zijn eigen dorp.

Begonnen bij GDA in Loosduinen, gescout door ADO Den Haag, daar groot deel in de jeugdopleiding gezeten en vanuit de jeugd van  Westlandia de stap gezet naar de senioren op zowel de zaterdag als de zondag. Dit weer gevolgd door meer dan 100 wedstrijden bij Honselersdijk om nu vanuit de 1e klasse naar Sportclub Monster te komen.

Youri kent de ploeg goed, een groot aantal vrienden van hem spelen bij Sportclub Monster en Youri was toe aan een nieuwe uitdaging. Hij wil graag helpen om met Sportclub Monster een stabiele 2e klasser te worden en wie weet nog wel meer .

Wij zijn heel blij met de overstap van de technische en makkelijk scorende middenvelder en wensen Youri veel succes maar ook minstens zo veel plezier bij de Sportclub Monster.

Namens  bestuur en technische commissie Sportclub Monster.