Op weg naar de hoofdklasse !!

7 juni 2023 21:15

As zaterdag opnieuw een prachtige uitdaging voor Sportclub Monster 2. Het team van Arjan Breemer gaat nu de strijd aan met vv Smitshoek 2
Afgelopen zaterdag behaalde de mannen een prima 2-0 overwinning op Poortugaal 2.
De bevestiging eigenlijk ook wel dat we bij Sportclub Monster de afgelopen jaren echt stappen hebben gezet binnen onze selectie want meedoen voor een plek in de hoofdklasse ( hoger kan je niet ) is voor een club als Monster echt fantastisch .

Het wordt zaterdag prachtig weer , zie we jullie allemaal weer op ons terras of langs de lijn ?
Aanvang 11.30