Vince Hoevenaar naar Feyenoord.

12 mei 2021 21:45

Na een intensieve periode met vele stagemomenten, is Vince Hoevenaar er in geslaagd om voor het seizoen 2021/22 een plekje te bemachtigen in de jeugdopleiding van zijn favoriete club Feyenoord.

WhatsApp_Image_2021-04-26_at_20.41.06.jpegVerder dit seizoen konden wij u al informeren dat Vince erg in de smaak was gevallen bij de scouts van Feyenoord. Inmiddels zijn ook de trainers overtuigd geraakt van de voetbalkwaliteiten van Vince. Hierdoor mag Vince komend seizoen het rood en wit van Feyenoord gaan verdedigen. Vince zal gaan uitkomen in de JO7.

Als jeugdopleiding van Sportclub Monster zijn wij uiteraard erg trots op Vince, al vinden zijn vriendjes uit de JO7 het wel heel jammer dat ze volgend seizoen verder moeten zonder hun voetbalvriend.

Vince (6 jaar) heeft zich in 1,5 jaar tijd dat hij bij Sportclub Monster in de JO7 speelt heel goed ontwikkeld als voetballer. Hij doet supergoed zijn best en is niet bang voor zijn vaak grotere tegenstanders. Hij gaat altijd voorop in de strijd. Vince houdt er van om te dribbelen en spelers voorbij te spelen met een schijnbeweging. Op de training doet hij altijd zijn best en luistert goed naar de aanwijzingen en tips van de trainers.

Wij wensen Vince heel veel voetbalplezier bij Feyenoord. Geniet van de mooie avonturen die jij zult gaan meemaken. Uiteraard hopen wij stiekem dat jij vroeg of laat ooit nog eens de prachtige kleuren van Sportclub Monster gaat dragen.

Namens de jeugdopleiding van Sportclub Monster,
Mike Groenewegen