Sponsor van de maand.

12 mei 2021 22:00

Sponsor van de maand mei Ogenblikje Optiek Monster.
Goed zicht op een voetbalveld is van eminent belang, menige stemverheffing te velde ontstaat doordat de betrokkenen onvoldoende beeld hadden van de voorgaande situatie.

Een dus  voor Sportclub Monster in meer opzichten belangrijke sponsor is Ogenblikje Optiek. Voor de juiste lens, bril of zonnebril op de persoon, op het oog aangemeten. Men daagt u uit om de maximale potentie uit uw ogen te halen middels een revolutionaire oogmeting, gewoon op afspraak in hun mooie pand aan het Kerkplein. Voor alle afspraken en verdere informatie www.ogenblikjeoptiek.nl.
Zorg ervoor dat u bij aanvang van het nieuwe seizoen gesteld staat, want dat gaat de bal vast weer rollen. Zorg dat u er zicht op houdt. Wij durven de stelling wel aan dat met bril of lens van Ogenblikje Optiek de VAR niet meer nodig is.

ogenblikje.png