2-daagse voetbalclinic voor de jeugd Mei 2021.

19 mei 2021 22:30

Voetbalclinic Sportclub Monster.
Na de enthousiaste reacties van de voetbalclinic afgelopen herfstvakantie waren wij weer erg gedreven om de clinic nogmaals in de meivakantie te organiseren. Na de flinke opkomst in de herfstvakantie van de jeugd van Sportclub Monster, waren wij ervan overtuigd dat het deze keer nog beter zou kunnen.

De aanmeldingen gingen al hard, maar helaas zagen wij een week van te voren het weerbericht van 6 en 7 mei. Storm, regen, hagel en alles behalve lekker weer werd er voorspeld voor de dagen dat wij van 9:00 tot 16:00 een buitenprogramma hadden voorbereid... De mooie stijgende lijn van de aanmeldingen zouden in een diep dal naar beneden kunnen kelderen met misschien zelfs wel wat afmeldingen. Maar met zo’n instelling hoef je niet op Sportclub Monster aan te komen. Integendeel! De aanmeldingen, ondanks de slechte weersvoorspellingen, bleven maar komen! Zon of regen, het maakt niet uit, want onze kinderen willen gewoon lekker voetballen.
2-dg-2.jpeg

Uiteindelijk krijg je wat je verdiend, en konden wij starten aan een tweedaagse voetbalclinic met een nog grotere groep dan de eerste keer én met geweldig weer. Voor beide dagen hadden wij weer een druk programma voorbereid. ’s Ochtends stond het aanleren van voetbaltechnische zaken centraal, waarbij ’s middags deze techniek op een speelse manier toegepast kon worden binnen allerlei leuke spellen. Aan het einde van beide dagen werd er afgesloten met een Champions League toernooi zodat de echte wedstrijdvorm ook nog tot uiting kwam. Tijdens het middagprogramma waren er punten te verdienen tijdens zowel de spelletjes als het Champions League toernooi. Met deze punten waren er weer mooie prijzen te behalen, en daarvoor moet je natuurlijk bij BuurmanSportprijzen zijn! Voor plek 1,2 en 3, voor de Pannakoning, het mooiste doelpunt en fairplay was een mooie beker te verdienen en ging iedereen met een geweldige medaille naar huis. Tijdens de pauzes konden wij weer een beroep doen op een aantal geweldige vrijwilligers die de lunch en tussendoortjes voor de kinderen hadden geregeld. En voor dit heerlijke eten konden we weer terecht bij de Jumbo in Monster. Verder hadden we vrijwilligers die ’s ochtends vroeg voor ons het park wilden openen, de koffie regelden en hielpen met het klaarzetten van ons dagprogramma. Wij hebben haar gelukkig niet nodig gehad, maar Fysiotherapie Kirsten Verdel stond ook tot onze beschikking voor het geval er ongevallen of blessures plaats zouden vinden.

Alle vrijwilligers, hulptrainers en fotografen die deze dagen tot een succes hebben gebracht, super bedankt!
Kijk hier maar eens voor een foto impressie.

Sportclub Monster
2-dg-1.jpeg