Sponsor van de maand september Twins Investments B.V.

9 september 2021 23:00

Terwijl de schrijver van deze rubriek nog heerlijk de zomer in het hoofd heeft in Frankrijk gaat alles in Nederland gewoon door. Onze keuze voor sponsor van de maand september is gevallen op Twins Investments B.V. Wie zegt u? Wij zeggen Twins Investments.

Sinds 1999 actief als projectontwikkelaar van bedrijfsunits in de categorie van circa 50 m² tot 500 m². Daarnaast herontwikkelen zij bestaand vastgoed tot meerdere eenheden (dit kunnen zowel woningen als bedrijfsunits zijn). Op de website TwinsInvestments.com vindt u het actuele aanbod van de projecten die zij in Nederland realiseren alsmede een overzicht van de reeds door hun gerealiseerde succesvolle concepten. Kwaliteit, duurzaamheid en een uniek ontwerp staan bij hen centraal om de waarde van uw toekomstige unit te allen tijde te behouden.
Als je op hun site kijkt zie je dat zij in een pand zitten waar ook Van Leent Bouwbedrijf huist. Dat is geen toeval en zal vast zo her en der een kwartje doen vallen. Een mooie nieuwe naam op ons lijstje met een langdurige geschiedenis bij Sportclub Monster. Tegenwoordig staat Twin Investments op het shirt van O19-1 en 2 volgens wederom hun website zijn ze daar trots op. Wij ook