Sponsor van de maand november Van der Deijl Stukadoors.

8 november 2020 22:00

Sponsor van de maand november Van der Deijl Stukadoors.
Van der Deijl Stukadoors is onze sponsor van de maand november. De band van Sportclub Monster en onze sponsor van de maand is groot.

Op 4 oktober 2018 meldde Haaglanden Voetbal dat Frank van der Deijl stopte als selectiespeler van Sportclub Monster omdat dit niet meer te combineren was met het vak van stukadoor.

Als je op Facebook Van der Deijl Stukadoors opzoekt merk je dat je als Sportclub Monster lid al gelijk nogal wat vrienden gemeenschappelijk hebt. Er staan ook mooie foto’s van glad stukadoors werk. En dat is ook niet toevallig want als je Frank in het veld bezig zag dan zie je de passie van toen terug in het gladde en strakke stukadoorswerk van nu.

Wij zien het wel zitten om een wandje door Van der Deijl Stukadoors onder handen te laten nemen. Mooi dat er toch nog een carrière is van voetballer naar sponsor, dat schept een band.