Its mi Sponsor van de maand december, het oude jaar uit het nieuwe in.

12 december 2021 20:45

Onze sponsor van de maand its mi heeft wat u allemaal zoekt voor tijdens de feestdagen. its mi damesmode kun je vinden aan de Hortensiastraat 10 in het centrum van Monster

onder 1 dak met mannenmodezaak KRIJN. its mi biedt een uniek aanbod van verschillende bekende als onbekende merken, in verschillende prijsklassen. Je vindt bij its mi een ruime keus aan hippe, stoere maar ook vrouwelijke kleding voor elke leeftijd en voor elke gelegenheid. Bovendien hebben we leuke accessoires  en schoenen om je outfit af te maken. Voor schoenen ben je bij its mi ook op het juiste adres.

Wist je dat je bij its mi ook terecht kunt voor lifestyle producten? Leuke artikelen om cadeau te geven, maar zeker ook leuk voor jezelf!

Het is daarom extra leuk om bij its mi een kijkje te nemen en je te laten inspireren! Dat begint alvast op ItsMi.nlIts-Mi.png