Sponsor van de maand februari het Hoofdsponsor Team

5 februari 2022 21:15

Deze maand een wat bijzondere vorm van de sponsor van de maand. Dat komt door de Corona of liever gezegd doordat er een einde lijkt te komen aan dat complot tijdperk. We gaan weer beginnen aan een tijdperk dat net als vroeger weer gebouwd is op samenwerking. Een mooi voorbeeld daarvan is het Team Hoofdsponsors (met een hoofdletter T) dat Sportclub Monster rijk is.

Voor degenen die dat willen zien zijn hier allerlei verbanden en dwarsverbanden met dit Team. Het Team bestaat uit PLV Looije group, Jumbo Nico en Petra Paardekooper, Hecmar en Horti Glass. Het allermooiste van dit Team is dat alle mensen die hun handtekening onder het contract hebben gezet een sterke binding hebben met het dorp Monster en de vereniging Sportclub Monster in het bijzonder als ook met Westland in het algemeen. Binding klinkt leuk maar nog leuker klinkt het als je weet dat Sportclub Monster profiteert van hun persoonlijke inzet en dan bedoel ik handjes, voetjes en hoofdjes in letterlijke zin. Een ander mooi verband: wat achter en onder Horti Glass wordt geteeld, wordt verpakt bij PLV Looije group en is te koop bij Jumbo Nico en Petra Paardekooper, waarna in je met producten van Hecmar aangeklede achtertuin je kan ze consumeren.

Samenwerking: het toverwoord voor de komende tijd. Laat de bal maar weer rollen, kom weer kijken, doe weer mee, zet je weer in, geniet er weer van, spreek mekaar weer aan, spreek mekaar weer tegen, koop dat biertje weer, drink met mate en met je maten, heb weer commentaar op alles, ouwehoer weer stom, speel mee, train mee, begeleid, fluit mee, fluit tegen, schenk in, bak aan, bestuur, maak weer vuil en schoon, organiseer 1e 2e en 3e helften, maar vooral werk weer samen. Vorm ook zo’n Team.

teamhoofdsponsor.png