Sponsor van de maand Van Gaalen Schilders

9 oktober 2022 23:15

Welkom op de site van Van Gaalen Schilders: vangaalenschilders.nl. En ook op Facebook zijn ze te vinden. Wat gelijk in het oog springt is dat ze vakmensen opleiden. Dat kan natuurlijk alleen als je zelf het vak verstaat. Het bedrijf is opgericht in 2010. De ervaring in de schildersbranche (vanaf 2008) wordt aangevuld met een vaste kern van freelance medewerkers. Door deze brede basis kunnen alle diensten worden aangeboden die u van een middelgroot schildersbedrijf verwacht.

En als je de namen ziet met wie ze samenwerken in de diverse projecten dan heb je die vast ook wel eens in deze rubriek gezien. Goed volk dus.

Zij weten dat in deze tijden er niets belangrijker is dan een goede, betrouwbare naam op te bouwen. Dit kan alleen door je aan de gemaakte afspraken te houden. Deze afspraken gaan over prijs, planning en zeker kwaliteit.

Technisch advies, kleuradvies, garanties, en prijsvorming bieden de basis voor een concurrerende offerte. De klant mag ze gewoon met de voornaam aanspreken: Wessel en Vincent, de 06 nummers staan op de site.logo-v-gaalen-2.png