Sponsor van de maand februari Auto Oostdijk Monster B.V.

8 februari 2021 13:30

In deze tijd van corona, covid-, sneeuw-, ijs-, belastingfraude- en vaccinatie- hypes lijkt het me goed om het te hebben over ESSENTIËLE sponsors voor onze club. Met Auto Oostdijk B.V. uit Monster hebben wij er zo een. Al jaren kledingsponsor bij onze jeugdteams.

Op dit moment kan je er wel fysiek je auto brengen voor reparaties maar een nieuwe kopen door deze in de fraaie showroom van binnen en buiten te bekijken gaat helaas niet. Maar daar hebben ze bij Auto Oostdijk B.V. wat op gevonden. On-line kijken!! Daartoe ga je naar www.auto-oostdijk.nl en kan je je uit- en inleven. Bevalt de auto dan maak je een afspraak en Auto Oostdijk komt naar je toe. Niet alleen met een Ford maar ook andere merken zijn mogelijk.
Bij aanschaf kunt u daarna rekenen op een uitgebreid service pakket om uw toekomstige ritten veilig te laten verlopen.