Sponsor van de maand maart: VSKBouw

9 maart 2021 16:45

Onze sponsor van de maand maart is VSK Bouw en zelden hebben vanuit de sponsorcommissie het zo makkelijk gehad met de tekst voor deze rubriek. Je kunt hem namelijk ook vinden op VSKbouw.nl, en het mooie van een goed bouwbedrijf is dat ook hun site under construction kan zijn.

afbeelding_2021-03-10_130907.pngVSK Bouw is een jong en dynamisch bouwbedrijf, gevestigd aan de Vlotlaan in Monster. Het bedrijf voert timmer- en bouwwerkzaamheden uit voor zowel particuliere als zakelijke opdrachtgevers.

VSK Bouw heeft ruime ervaring op het gebied van: nieuwbouw, aan- en verbouw, interieur, meubels, dakkapellen, onderhoud en renovatie.

VSK Bouw is een allround bouwbedrijf en kan door haar uitgebreide netwerk van o.a. schilders, stukadoors, loodgieters, elektriciëns en metselaars uw werkzaamheden van A tot Z organiseren.

Dus bent u door het thusiwerken in de deze lange Corona tijd een beetje uitgekeken op uw interieur dan zouden wij voor dit bedrijf een lans willen breken.