Sponsor van de maand april Autobedrijf Kees Balvert Monster en Den Haag.

13 april 2021 15:30

Sponsor van de maand april Autobedrijf Kees Balvert Monster en Den Haag.
Om te voorkomen dat we de suggestie wekken dat onze sponsor van de maand aan grappen ten prooi valt zullen we deze nooit op 1 april bekend maken.

Balvert.pngZeker niet als onze sponsor van de maand april De Dealer voor heel Den Haag, het Westland en omstreken is. Wie zijn zij? Wie werkt hier? We nemen u mee in dit prachtige bedrijf.
Al 25 jaar uw vertrouwde adres voor alle merken automobielen en natuurlijk Suzuki, te bewonderen in hun fraaie showrooms in Den Haag en Monster. Of het nu is voor onderhoud of voor aankoop van een nieuwe of gebruikte auto, u ben altijd van harte welkom. Een kopje koffie scoort u al gauw bij een gesprek.