Sponsor van de maand juni Glashandel Isomeer B.V.

8 juni 2021 23:30

In de rubriek sponsor van de maand juni nu weer eens aandacht voor een ouwe trouwe sponsor namelijk Glashandel Isomeer B.V. aan de Vlotlaan in Monster. Al jaren trouw sponsor van onze vereniging.

Sinds 1978 is Glashandel Isomeer op het gebied van glas een begrip in het Westland en omstreken voor zowel de zakelijke als particuliere markt. Aannemers, timmerbedrijven, schilders, wooncorporaties alsmede particulieren kunnen bij Isomeer terecht. Glashandel Isomeer levert en plaatst vakkundig verschillende glasproducten.
Met Glashandel Isomeer B.V. is het transparant zaken doen weet de schrijver van dit stukje uit eigen ervaring, sinds de jaren 90 van de vorige eeuw kijkt hij al door het HR++ glas naar de vogeltjes in de tuin. Nog steeds goed zicht.