Corona maatregelen Sportclub Monster

29 september 2020 17:45

(geldig vanaf 29 september 2020 tot nader besluit)

Beste voetbalvrienden,

We zagen het natuurlijk aankomen, maar het is een zware domper op de start van het seizoen.
Vanaf 14 oktober a.s. wordt de competitie tot nader order stil gelegd voor het gehele jeugd en amateurvoetbal.

Tot 18 jaar kunnen we nog wel trainen en onderling wedstrijden spelen onderling, op het sportpark, maar thuis aankleden en geen ouders mee op het sportpark.
Voor de onderbouw geldt dat per team: de leider, de trainer en twee ouders om alles te begeleiden (graag onderling
afspraken hierover maken svp) worden toegelaten.  Zo kunnen alle kleine kinderen weer veilig worden opgehaald
bij de ingang op het sportpark.

Het clubhuis, de kleedkamers en de fanshop zijn dicht. Voor vragen alleen per mail via [email protected].

Nogmaals dit is natuurlijk een vreselijke domper, maar het is niet anders.

Het bestuur van Sportclub Monster

Algemeen

• We willen onze verantwoordelijkheid nemen om op het Sportpark Polanen geen aanleiding te geven voor Coronabesmetting. Daarin hebben we allemaal een verantwoordelijkheid, in het bijzonder bestuursleden, leiders, trainers, coördinatoren en andere kaderleden.
  • Geen extern publiek bij wedstrijden op het Sportpark Polanen is toegestaan. Dat wil zeggen alleen begeleiders van elftallen.
  • Voor wedstrijden en de training van de teams in de onderbouw (tot en met JO12) staan we, naast de leider en de trainer van het team, twee ouders aanvullend per team toe. Graag per team i.o.m. de leider van het team dit af te spreken.
  • De sportkantine is gesloten. Dus verlaat svp het sportpark na de gespeelde wedstrijden.
  • Volg de aanwijzingen van het wedstrijdsecretariaat, het zijn onze gastheren en staan u graag bij, gedurende uw verblijf op het sportpark.
  • Dit is een oproep om eigen verantwoordelijkheid te nemen. Lukt dit niet, zullen we aanvullende maatregelen moeten nemen.

Gebruik kleedkamers bij trainingen en wedstrijden:

• Tot en met JO-10 kan er géén gebruik gemaakt worden van de kleed-kamers, omdat de ouders de kleedkamers niet mogen betreden zonder inachtneming van de 1 ½ meter en dat is niet uitvoerbaar in de huidige kleedkamers en het aantal wat ons ter beschikking staat.
  • Vanaf JO-11 tot JO-19 jaar mogen de teams en of elftallen gebruik maken van de kleedkamers, zonder de 1 ½ meter regel, maar er mogen geen ouders en/of begeleiding mee de kleedkamer in.
  • Vanaf de senioren zijn er per thuisspelende elftal van Sportclub Monster steeds twee kleedkamers ter beschikking (maximaal 9 spelers per kleedkamer of anders vermeld) en er mogen geen ouders en/of begeleiding mee de kleedkamer in.
  • Hou het verblijf in de kleedkamers zo kort mogelijk en er is geen (alcoholische) drank toegestaan in de kleedkamers.

Gebruik kleedkamers voor onze gasten:

• Voor onze gasten zijn bij officiële KNVB wedstrijden, exclusief het 1e elftal van de bezoekende club, helaas geen kleedkamers beschikbaar.
  • Met de huidige coronaregels is het onverantwoordelijk en ook niet uitvoerbaar om al onze gastelftallen een kleedkamer aan te bieden, hoe spijtig wij dat ook vinden.
  • Wij als sportclub kunnen niet altijd garanderen dat alle kleedkamers na gebruik op tijd kunnen worden schoongemaakt, alsdan zijn er minder kleedkamers beschikbaar zal het wedstrijdsecretariaat steeds naar mogelijkheid handelen. Ook daarvoor vragen wij uw begrip.

Lees meer over: