Spelregels sportverzorging SportclubMonster

26 augustus 2020 0:00

Op Sportpark Polanen is altijd een verzorger aanwezig op dinsdag- en donderdagavond van 19.00 uur t/m 21.30 uur en op zaterdag vanaf ca 10.00 uur t/m 13.00** uur.

Hierbij gelden de volgende spelregels;

ALGEMEEN

• Blessurebehandeling jeugd, dames en overige senioren op zaterdag voor 13.00** uur op afspraak.
  • Voor een eerste afspraak bij ons verzorgingsteam dient altijd een afspraak gemaakt te worden.
  • Tijdens de wedstrijd van het 1ste elftal worden alleen acute gevallen behandeld waarbij eerste hulp noodzakelijk is.
  • Voor een afspraak graag op werkdagen tussen 16.30 uur en 18.30 uur bellen, mailen, SMS’en of via whatsapp en in het weekend na 09.30 uur.

** Bij zowel uit- als thuiswedstrijden van het 1ste elftal dient voor een blessurebehandeling op zaterdag altijd een afspraak gemaakt te worden. Dit geld uiteraard niet voor acute zaken waarbij eerste hulp direct noodzakelijk is.

SENIOREN

• Overige senioren kunnen op dinsdag- en donderdagavond op afspraak terecht vanaf 20:00 uur.
  • Selectie elftallen kunnen terecht volgens schema.

JEUGD

• Jeugdleden kunnen alleen via een afspraak terecht (dit kan dan ook op dinsdag of op donderdag zijn).
  • Op maandagavond is er op afspraak een verzorger aanwezig van 19.15 uur tot ca 20.15 uur voor  de jeugd.
  • Op woensdagavond is er op afspraak een verzorger aanwezig van 19.30 uur tot ca 20.15 uur voor de jeugd.
  • Voor D, E, en F- junioren en meisjes die verzorging nodig hebben willen wij graag dat één van de ouders / verzorgers in ieder geval bij de eerste afspraak aanwezig is. Uiteraard is het toegestaan dat een ouder / verzorger van andere jeugdspeler aanwezig is.

Namens het verzorgingsteam Sportclub Monster

Frans de Jong      Tel. 06-48398550