Verzorging

Corona maatregelen Sportclub Monster

29 september 17:45  (geldig vanaf 29 september 2020 tot nader besluit) Beste voetbalvrienden, We zagen het natuurlijk aankomen, maar het is een zware domper op de start van het seizoen. Vanaf 14 oktober a.s. wordt de competitie tot nader order stil gelegd voor het gehele jeugd en amateurvoetbal.meer »

192x gelezen

Fysiotherapie bij Sportclub Monster

27 augustus 22:15  Op 27 augustus 2019 heeft praktijk "Fysiotherapie Kirsten Verdel" haar deuren geopend. Het is een openbare praktijk, voor iedereen toegankelijk en bevindt zich op het sportcomplex van Sportclub Monster.meer »

562x gelezen

Spelregels sportverzorging SportclubMonster

26 augustus 0:00  Op Sportpark Polanen is altijd een verzorger aanwezig op dinsdag- en donderdagavond van 19.00 uur t/m 21.30 uur en op zaterdag vanaf ca 10.00 uur t/m 13.00** uur. Hierbij gelden de volgende spelregels;meer »

206x gelezen