Inschrijfformulier Sportclub Monster

Het belangrijkste deel van je aanmelding bij Sportclub Monster is de sport en activiteit die je wilt gaan beoefenen. Binnen Sportclub Monster kunnen verschillende sporten of activiteiten worden beoefend. Kies hieronder de gewenste activiteiten.

Ben je al eerder lid geweest of ben je nog lid van een vereniging die aangesloten is bij de KNVB? Vul dan indien bekend onderstaande gegevens in.

Je gegevens

Contact

Heb je voorkeuren voor de spelvorm, het team waar je graag in zou willen spelen of iets anders dat je aan de ledenadministrateur van Sportclub Monster wilt meegeven? Geef dat dan hieronder aan.

* = verplicht