Sponsor van de maand augustus Hair by Chantelle en Arnoud Jansen Loodgieters bedrijf.

1 augustus 2021 23:30

In deze rubriek is er deze maand sprake van een unieke historische gebeurtenis. De sponsor van de maand is een dubbele sponsor van de maand.

Dat hebben ze en wij verdiend. Hair by Chantelle is nog niet sinds mensenheugenis maar toch al heel lang sponsor van Sportclub Monster. Echtgenoot Arnoud doet sinds kort mee en daarnaast ook als lid van onze sponsorcommissie.

chantelle.png

Chantel zwaait al twintig jaar lang de scepter bij kapsalon
   Hair by Chantelle en ontvangt uw kapselwensen met een leuk,
   gezellig en enthousiast team van 7 toppers.
   Op www.hairbychantelle.nl stelt het keurig gekapte team zich
   voor en geeft inzicht in de Haarmodelijn van 2021.

Arnoud is de best gekapte loodgieter van Loodgietersbedrijf Arnoud Jansen.

loodgieter.jpg