Sponsor van de maand oktober PLV of Piet Looije Verpakkingen

26 oktober 2020 16:15

Piet Looije Verpakkingen, verder te noemen Looije Verpakkingen is sponsor van de maand oktober. U ziet het goed Piet is er afgevallen. De nieuwe naam is Looije Verpakkingen zoals te zien op alle 16 reclameborden langs de velden. Nieuw logo, nieuwe uitstraling, nieuw contract als hoofdsponsor voor de komende 5 jaar. Piet mag dan van het logo af zijn, zowel in het bedrijf als op de club is ie nog nadrukkelijk aanwezig. Het bedrijf is veelzijdig, ze doen daar aan in- en ompakken, colliconcept, verpakken, uitzenden, citruswassen en laserbranden. Veel meer als toen Piet op 15 jarige leeftijd startte in de AGF business. De website www.looijeagf.nl geeft alle informatie die u nodig hebt. Looije Verpakkingen, de baas heeft hart voor de zaak en een SC Monster hart.