Wijziging gebruik kantine Sportclub Monster

1 oktober 2021 9:00

Met ingang van 25 september zijn de nieuwe Corona maatregelen ingegaan. In sportkantines gelden daarmee dezelfde regels als in de horeca. Vanuit de KNVB zijn deze maatregelen vertaald in richtlijnen voor het gebruik van de kantines door de voetbalverenigingen.

Het bestuur van de Sportclub Monster heeft, naar analogie van andere regionale verenigingen en de horeca besloten de kantine zodanig in te richten dat consumpties wel besteld kunnen worden, maar u vriendelijk wordt verzocht deze in de tent (bij veld 1) of op het terras (vanaf 8 oktober komt daar ook een tent), te willen nuttigen.

Alternatief was iedereen te controleren op vaccinatie of een geldige negatieve test.