De Heeren van Polanen

Businessclub ‘De Heeren van Polanen’
Businessclub 'De Heeren van Polanen' bestaat uit een zelfstandige groep bedrijven, die uit zakelijke overwegingen en sportieve gevoelens de voetbalafdeling van Sportclub Monster sponsort. Het is een unieke combinatie van enerzijds de voetbalsport en anderzijds het zakelijk netwerken tussen ondernemers. Daardoor ontstaat voor beiden een win-win situatie.

Het Lidmaatschap
Het lidmaatschap van De Heeren van Polanen met rechten voor twee personen bedraagt € 750,- per jaar (excl. BTW). Per BC-lid zal 50% van dat bedrag worden besteed aan activiteiten. Daarnaast zal de vereniging zorgen voor naamsbekendheid en exposure van het BC-lid.

De overige 50% van uw bijdrage zal worden besteed aan de voetbaltak van Sportclub Monster. De Businessclub commissieleden beheren de inkomsten en zullen in overleg met de BC-leden de inkomsten investeren in voornamelijk de jeugd. Wij denken aan bijvoorbeeld: ieder team een eigen trainer, eigen kleding en materialen.

‘Next Generation’
Iedereen is welkom bij de Businessclub dus iedereen kan ook lid worden. Alleen is dit financieel misschien niet voor iedereen haalbaar. Met name de jonge, startende ondernemers willen we hierin tegemoet komen. Vandaar dat hiervoor een speciaal pakket is ontworpen. Je komt in aanmerking voor dit ‘Next Generation’-pakket wanneer je:

• Een eenmanszaak hebt of ZZP’er bent.
  • Jonger dan 35 jaar bent en/of als ondernemer minder dan 5 jaar bezig bent.

Wanneer je als startende ondernemer lid wilt worden zullen de kosten € 500,- per jaar bedragen (excl. BTW). Anders dan het ‘normale’ lidmaatschap is dat je wel 2 jaar verbonden zult zijn i.p.v. 1 jaar. Na deze 2 jaar is het verlengen mogelijk volgens de regels van het ‘normale’ lidmaatschap.

Nieuwsgierig?
Voor meer informatie over het lidmaatschap van de Businessclub 'De Heeren van Polanen' of voor het maken van een afspraak, kunt u contact opnemen met:

Ramon Bruers | 06-34563210
Marvin Koot | 06-37558700