Bedankt !

7 december 2022 18:00

Bij deze, nu het nog kan, een bedankje.
Voor de vele mooie bloemen die ik mocht ontvangen vanwege mijn ziekte.
Ook allen die mij een e-mail bericht of een appie stuurden, even gebeld hebben en degenen die bij mij thuis op bezoek zijn geweest wil ik bedanken.

De keren dat ik nog op het sportpark ben geweest, voor een bakkie met mijn vrienden in The Corner, werd ik door meerdere mensen begroet of werd ik aangesproken. Soms werd er alleen van afstand gezwaaid. Elke keer weer gaf dat een fijn gevoel.
Het is mij, en mijn gezin, veel waard om al deze belangstelling te mogen krijgen van jullie en al dit medeleven doet ons goed.

Ik wens alle voetballers, bestuur, vrijwilligers, sponsors en de vele supporters van de vereniging veel succes en plezier in het voetbal, en zeker het 1e elftal.

Dat het jullie allen goed mag gaan en nogmaals allemaal vriendelijk bedankt.

SC Monster is meer dan sport alleen.

Gr O-J de Smit

bedankt.jpg