Rijk Zwaan Hoofdsponsor van het WK JO15.

8 april 2023 17:45

Met enige trots kunnen we mededelen dat het Westlands Kampioenschap JO15 dit seizoen zal worden gesponsord door Rijk Zwaan uit De Lier.

Naamloos.jpg

Maatschappelijk betrokken zijn vindt Rijk Zwaan belangrijk. In veel landen waar ze gevestigd zijn, dragen ze daarom bij aan de gemeenschap. Impliciet maken de bijdragen van Rijk Zwaan anderen bewust hoe groenten kunnen bijdragen aan een gezond dieet. Rijk Zwaan sponsoort met geld, maar ook met gezonde (snack)groenten of zaden. Daarnaast ondersteunen ze initiatieven die belangrijk zijn voor de tuinbouw of de zadensector. Rijk Zwaan hanteert daarom de slogan “Sharing a healthy future”.

Naast Rijk Zwaan sponsoren ook de Business Club “Heeren van Polanen” en Jumbo Nico en Petra Paardekooper uit Monster wederom dit mooie toernooi.
Jumbo Nico en Petra Paardekooper uit Monster zijn lokaal betrokken en daarom  jaren sponsor van onze mooie vereniging.

Onze Businessclub investeert voornamelijk in onze jeugd en is dus een unieke combinatie waarbij de voetbalsport wordt gecombineerd met zakelijk netwerken.

Nieuwsgierig naar meer informatie over het speelschema of over Rijk Zwaan, Jumbo Monster of BC “Heren van Polanen”?

Bekijk info over Rijk Zwaan op www.rijkzwaan.nl/

rijkzwaan.jpg

Bekijk info of Jumbo https://www.sportclubmonster.nl/195/33/sponsor-van-de-maand-december-jumbo-nico-en-petra-paardekooper/

Bekijk het toernooischema via www.tournify.nl/live/wk15-2023/