Nieuwsbericht seniorenselectie Sportclub Monster;

3 maart 2024 17:15

Namens het bestuur, de Technische Commissie, en de spelersgroep zijn we verheugd te kunnen melden dat we in goed en plezierig wederzijds overleg met Arjan Bremer overeenstemming hebben bereikt om ook het volgend seizoen 2024-2025 als trainer van het 2e selectieteam van SC Monster verbonden te blijven aan onze club.

Arjan weet in onderlinge constructieve samenwerking met spelers, selectiestaf, en begeleidingsstaf het maximale rendement uit ons 2e selectie team naar boven te halen en daarmee onder meer de borging voor talentvolle aanwas van onze hoofdmacht te bewerkstelligen.

Daarnaast draait het 2e selectie team prestatief met afstand uitstekend mee in de competitie. Een waarlijk knappe prestatie van trainers, spelersgroep en begeleiding als geheel!

Dit tekent, naast de sportieve ambities, tevens de plezierige werksfeer en cultuur binnen Sportclub Monster. Daarmee eveneens de waardevolle inzet en bijdrage van Arjan binnen onze volledige selectie, en het 2e selectieteam in het bijzonder.
Vanuit de club zijn we Arjan erkentelijk voor zijn inzet, passie en betrokkenheid, en zijn we blij dat hij ook volgend jaar aan SC Monster verbonden blijft.

We wensen hem de komende periode een succesvolle voorzetting, en eveneens een plezierige en fijne tijd toe in het aankomende seizoen.

Met vriendelijke groet,

Bestuur, commissie Technische Zaken en spelersgroep.

Arjan_Bremer_trainer_SCM_2.jpg