Persbericht trainers SC Monster 3.

27 maart 2024 10:45

Namens bestuur, Technische Commissie, en spelersgroep zijn we verheugd te kunnen melden dat in plezierig wederzijds overleg met Edwin Nolten en Patrick Olsthoorn opnieuw overeenstemming is bereikt dat zij ook het volgend seizoen 2024-2025 als trainers van het zo belangrijke 3e selectieteam van SC Monster verbonden te blijven.

Edwin en Patrick zijn beiden welbekende, en gewaardeerde club iconen welke op hun unieke wijze d.m.v. verbindende onderlinge samenwerking met spelers en begeleidingsstaf het maximale rendement uit ons jonge en talentvolle 3e selectie team naar boven weten te halen.

Daarmee de borging van toekomstig talentvolle aanwas voor ons eerste en tweede selectieteam te kunnen realiseren. Tevens dragen zij bij aan een soepele overgang tussen JO-19 jeugdspelers in de overstap naar de seniorenselectie.
Hiermee wordt de borging bereikt om het doel te behalen dat zoveel mogelijk eigen jeugd van onze club zal blijven uitkomen voor onze eigen mooie vereniging.

Het 3e selectie team draait prestatief uitstekend mee in een uitdagend competitie niveau. Een heel knappe prestatie van deze spelersgroep en begeleiding staf als geheel!
Dit wordt met name bereikt door het creëren van een sportieve omgeving en goeie onderlinge sfeer, mede als gevolg van forse inzet, expertise en inbreng van Edwin en Patrick.

Het tekent opnieuw, naast de sportieve ambities, de plezierige werksfeer en cultuur binnen Sportclub Monster. Daar waar we als club identiteit zoveel als mogelijk in willen blijven investeren en trots op mogen zijn. Vanuit de club zijn we Edwin en Patrick enorm erkentelijk voor hun enorme inzet en betrokkenheid, en zijn we blij dat zij ook volgend jaar voor SC Monster 3 als trainers verbonden te zullen blijven.

We wensen hen een succesvolle voorzetting, en samen met het 3e selectieteam een plezierige en fijne tijd toe in het aankomende seizoen.

Technische Commissie en bestuur van Sportclub Monster.

Patrick_Olsthoorn_ass_trainer_SCM2a.jpg       Edwin_Nolten_Ass_Trainer_SCM_1a.jpg

Patrick Olsthoorn                                                                                 Edwin Nolten