Sportclub Monster krijgt versterking.

7 april 2024 21:00

Middels dit bericht geven we met plezier kennis van het feit dat de 26 jarige Rick Boers het komend seizoen SC Monster zal komen versterken. Na plezierige en constructieve gesprekken met Rick, de TC en hoofdtrainer Marc Dijkhuizen is in wederzijds overleg overeengekomen dat hij komend seizoen bij onze hoofdmacht zal aansluiten.

Met de komst van Rick wordt een veelzijdige aanwinst gerealiseerd, mede omdat hij op meerdere posities, met name op de rechterflank, functioneel inzetbaar is. Bekend om zijn no-nonsens mentaliteit, groot loopvermogen, en harde werklust, en past daarmee dus naadloos binnen onze geweldige Monsterse clubcultuur.

Rick neemt, naast zijn plezierige en sportieve persoonlijkheid, de kennis en ervaring mee vanuit het voetballen op een hoger en modern niveau. Daarmee wordt tevens bewerkstelligd dat de gehele selectie spelersgroep van deze ervaring maximaal gebruik kan maken, en profijt zullen kunnen hebben in de individuele ontwikkeling.

Hiermee wordt de zo belangrijke continuïteit en stabiliteit binnen onze jonge talentvolle selectiegroep verder uitgebreid.
Als club heten we Rick en zijn familie van harte welkom welke zeer bekend zijn op Sportpark Polanen, zijn broertje is reeds jarenlang jeugdlid van onze geweldige vereniging.
Wij wensen Rick heel veel succes, en vooral een plezierig komend seizoen toe bij onze mooie club.

Mede namens het bestuur,

De Technische Commissie en Trainersstaf van SC Monster.

IMG-20240406-WA0005.jpg