Nieuwe JO15-1 winnaar Regiocup.

27 juni 2021 9:00

Afgelopen weken konden de jeugdteams van Sportclub Monster weer strijden tegen andere clubs en werd er deelgenomen aan de Regiocup.
De nieuwe JO15-1 kende een mindere start door (onterecht) te verliezen van Velo, maar herstelde zich goed door 2 overwinningen op Duno (3-1) en VCS (4-3).

In de laatste wedstrijd tegen Velo werd de winst van de Regiocup terecht veiliggesteld door een 5-0 overwinning! Al met al een mooie prestatie tegen teams die met hun oude lichting speelden en dus een jaartje ouder en groter waren, maar waar de nieuwe JO15-1 in elke wedstrijd liet zien voetballend de betere ploeg te zijn.

Een mooie afsluiter van een bijzonder seizoen.
JO15-1-regiocub.jpg