Wat. Een. Wedstrijd.

2681HN
MONSTER
tel. 0174-245723

Op zaterdag 9 december stond de kraker sc monster 11-1 tegen Esdo 11-1 op het programma. Met als prijs; het winter-kampioenschap in de 2e klasse.

Voor de wedstrijd was er zeker sprake van zenuwen. Kinderen reageerde anders dan anders. De vraag was hoe dit naar de wedstrijd vertaald zou worden. Helaas resulteerde dit al snel in een ogenschijnlijk kansloze 0-2 achterstand. Kansen waren er wel, maar net geen geluk in de afronding.

Totdat de bevrijdende 1-2 viel. Tijdens de time out gaven de spelers zelf aan na de aanwijzingen, dat dit HET moment was om gas te geven. De passie van en het vuur spatte er vanaf. Al snel viel de 2-2. De laatste time out was een herhaling van zetten. “En nu maken we het af” klonk er gezamenlijk. En als in een Hollywood film viel de winnende binnen! 3-2!

Eindsignaal en iedereen natuurlijk door het dolle heen. Na het handen schudden met de tegenstanders, aan de (kinder) champagne en het uitreiken van bekers. Al met al een fantastisch einde van een super serie.

Trots op al deze spelers en dank voor alle keren ondersteuning vanuit de 11-2.

f556ae1b-8b18-4243-a7e7-34af34e0b10b.jpg