Sponsor van de maand september: Koppert Cress BV uit Monster.

30 augustus 2022 19:00

Als je vanuit Monster naar Naaldwijk gaat, of andersom dan fiets je langs de nieuwe sponsor van de maand Koppert Cress B.V. met een grote K. Al jarenlang sponsor van Sportclub Monster en letterlijk het fundament onder ons clubgebouw.

Ze kunnen wel een steuntje gebruiken in deze tijd, want het valt niet mee als je als bedrijf gezonde dingen probeert te doen voor je personeel. Je verstrekt hele gezonde maaltijden, bijvoorbeeld Andijviesalade met Parelgort en Fetakaas (recept op de site en bedacht door Franck Pontais) aan het personeel zodat ze fit de “Cressen” vanuit de kassen naar de klanten kunnen sturen en dan komt er een bozige belastingdienst die ook wil mee eten, waarschijnlijk omdat op de site wordt gesproken over Gastronomisch Meesterwerken (maar het is gewoon gezond). www.koppertcress.com geeft nog veel meer informatie bijvoorbeeld als u naar een baan op zoek bent.

dowkoppert_en_cress.png                     dowkoppert_en_cress.png