Een trouwe sponsor van onze Sportclub is auto Ford Oostdijk uit Monster.

26 juni 2023 21:30

Zij sponsoren al jaren diverse jeugdteams met veel plezier. De verlenging van het sponsorcontract met drie jaar voor vier jeugdteams is weer mogelijk gemaakt, fantastisch!

Op de foto Wil Vijverberg zelf, zijn rechterhand Wouter Looije en zoon Dylan.
Een bijzonder moment omdat Wil zelf pas een paar weken geleden te horen kreeg dat hij ongeneselijk ziek is. Een moment waarop de tijd voor hem en alle lieve mensen om hem heen even stil staat. Heel mooi dat hij de verlenging van het contract juist nu wil voortzetten.

Wij wensen Wil en zijn naasten heel veel sterkte toe de komende periode, we denken als leden van de club aan jullie!

oostdijk1.jpeg