Deze maand is JLM-taxi de Sponsor van de Maand.

11 december 2023 21:00

In de donkere maand december die overloopt naar de langere dagen van januari zijn vele feestdagen. Door menig een zullen veel feesten en partijen worden bijgewoond. Omdat iedereen Bob zoekt en weinigen Bob willen zijn biedt JLM-taxi wellicht uitkomst.

JLM Taxi B.V. uit Naaldwijk is sinds 2003 met succes actief op de Westlandse taximarkt. Veel Westlanders weten inmiddels dat zij hun slogan “Voor service en stiptheid” meer dan waar maken, zowel voor de zakelijke klanten als voor de particuliere klanten. JLM is  24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar en staat voor u klaar!

JLM sloot onlangs een 3-jarige borden overeenkomst met Sportclub Monster voor een bord langs de Haagweg en langs het hoofdveld. Vanwege de winterstop kunt u die niet lezen voor het telefoonnummer, vandaar dat wij dat hier geven 0174-246968 en per email [email protected].

Wij wensen u een prettige en comfortabele jaarwisseling en een gezond en veilig begin in het nieuwe jaar.
jml.jpg