Sponsor van de maand: HECMAR group

1 februari 2024 22:00

Afgelopen week tekenden Ferdi van der Arend en Martijn Bentvelzen een 1-jarige verlenging van hun verbintenis met Sportclub Monster. Ze doen dit namens HECMAR-group. De HECMAR group levert allerlei duurzame gerecyclede producten voor tuin, terras en sportvloeren en de website www.hecmar-group.nl kan je daar nog veel meer over informeren.

Het sponsor contract met HECMAR gaat over financiële support van onze club. Wat het nog interessanter maakt is dat beide heren maar net aan tijd hadden om te tekenen vanwege vele clubverplichtingen en overleggen over het reilen en zeilen van Sportclub Monster in het algemeen als over de selectie in het bijzonder. De relatie tussen Sportclub Monster en HECMAR-group bestaat ook inmiddels alle vele jaren en hopelijk zal deze nog vele jaren duren.

De combinatie van prettige mensen, financiële steun en persoonlijke inzet is goud waard in onze club vandaar dat de keuze voor Sponsor van de Maand niet moeilijk is.

hecmar.JPG