De laatste column van de Corner

4 december 2023 16:45

De trouwe lezers van de clubsite van onze vereniging weten dat Oebele Jan (OJ) de Smit jarenlang een column, de Corner genaamd, schreef.

Week na week hield hij nauwgezet de ontwikkelingen binnen de vereniging in de gaten.
Hij schreef de column op zijn geheel eigen wijze. Niet vies van hier een daar een steekje onder water maar altijd opbouwend en vooral met veel humor!

Aan het schrijven van de Corner kwam helaas een einde doordat OJ in 2022 ernstig ziek werd en in 2023 overleed. De club(site) moest het vanaf dan zonder zijn input, analyses en oplossingen doen.

Voortzetting met een andere schrijver was/is geen optie; OJ deed het op zijn manier, onvervangbaar.

De column stopt dus. Maar, geheel in de geest van OJ, doen we dat niet zonder jullie allemaal een heel mooi 2024 toe te wensen. Met veel sportieve successen maar ook aandacht vóór en gezelligheid met elkaar. Want ook daarvoor komen we toch naar de “Voetbal”??

Een hartelijke groet,
De Corner